Frågan med stort F



VÄRLDENS TROLL sitter just nu i min säng, jag , . Håret står åt alla håll och kanter och ögonlocken väger bly.
Jobbet frågade nyss om jag kunde jobba mellan 14.00-21.15 så får väl se om jag får tiden. Så knas nu med det nya systemet. Dom frågar men man kanske inte får tiden. Ska även jobba imorgon mellan 14.00-17.15.
Om jag inte jobbar idag så får jag väl fördriva dagen med plugga och träna. :)
Och hjärtat mitt åker idag till andra sidan av Raleigh och tävlar och imorgon eller fredag,vet inte riktigt vilken dag, så åker han till Washington och tävlar. Jag vill också vara där !! Lycka till i alla fall hjärtat ♥
Detta får mig att fundera över om jag ska godkänna det USA ringer om eller inte, jag vill så gärna men vet inte hur våran framtid kommer se ut så är tveksam till om det är lönt eller inte. Nåja, får prata med R om det.
Nehe nu ska jag äta frukost.

Godmorgon förresten :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du gjort något mysigt för din partner någongång när du vaknat före honom/henne?

2011-02-16 @ 11:22:36
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: michelle

fin blogg!

2011-02-16 @ 12:12:06
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/
Postat av: MLI - Vinn berlockarmband hos mig!

Alltså de där trollen är ju hur söta som helst! Jag tror jag samlade på sådana när jag var liten ^^

2011-02-16 @ 22:34:05
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0