har ni läsare någ...



Nu tar jag och avslutar dagen för att sova :/ jätte trött och massor som flyger runt i huvudet så jag blir galen.
Har ni någon gång känt så att ni har så mycket att tänka på eller göra så ni håller på att krypa ur skinnet eller bara bryta ihop totalt ? När ni varken vet ut eller in, rätt eller fel eller om ni ska skratta eller gråta och det känslan inte försvinner utan stannar kvar och får dig att må ännu sämre bara för att den redan finns där ?
Just precis så är det för mig nu och har varit ett tag och personligen tycker jag inte det hjälper med att bara ta det lugnt eller göra något man verkligen tycker om, det stannar fortfarande kvar och jag vet inte hur jag ska fixa till det, för såhär kan det ju inte vara..

Jag älskar dig mitt hjärta, min andra hälft och min lycka ♥

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

Hej!

vadhar du gjort idag? :)

2011-02-13 @ 00:14:09
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!

2011-02-13 @ 00:35:09
Postat av: Anonym

gullig bild!



lust att följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2011-02-13 @ 00:45:03
URL: http://justazra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0