Lär känna Gabbie bättre


-jag avskyr att höra eller se folk klippa naglarna
-jag har väldigt lätt för att klaga
-jag avskyr mitt humör (är alltid en berg och dalbana)
-jag älskar rosa
-jag säger nästan alltid vad jag tycker och tänker om allt och alla
-jag är ganska knäpp
-jag har jätte bra självförtroende
-jag är 178 cm lång
-jag har fobi för skånska
-jag kan tänka på något roligt och skratta för mig själv
-jag känner mig ofta ensam även fast jag inte är det
-jag tycker egentligen om skräckfilmer, fast inte ensam
-jag har alltid velat operera min näsa
-jag har en katt som heter Svenne
-jag har lätt för att döma personen och skaffa fördomar om andra
-jag avskyr folkmängder
-jag älskar tecknade filmer
-jag är morgon trött
-jag har lätt för att låta mitt dåliga humör gå ut över fel person (och när jag väl är sur så håller det i sig)
-jag älskar Bondi Beach
-jag tror inte jag kommer bli gammal
-jag har jätte svårt att lita på folk
-jag är lite utav en perfektionist
-jag har småkryps-fobi
-jag säger ofta nej (även om det inte hör till samtalet)
-jag blir äcklad när folk hostar rakt ut
-jag dagdrömmer jätte ofta
-jag bär på en stor hemlighet som inte ens R vet om
-jag hatar när folk kollar på mig
-jag gillar inte ordet söt

där var en liten del av mig :)



Kommentarer
Postat av: melinda padron

Är du sugen på att vinna ett snyggt halsband som gör hela din outfit perfekt? Klicka isåfall in dig på min blogg och anmäl dig i den här tävlingen. Reglerna är enkla, läs dem i det här inlägget:



http://melindapadronn.blogg.se/2011/february/tavling.html



Hoppas du går med i tävlingen, kram Melinda :)

2011-02-11 @ 23:24:49
URL: http://melindapadronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0