listan kan bli lång



Ojojoj, har typ hur mycket som helst som ska inhandlas från Ullared. Tur vi ska vara där flera dagar :)
Men blir nog en tripp dit i sommar också, för att inhandla en del viktiga saker! :) secret.
 Somnade en stund innan också, hur skönt som helt men sen när jag pratade med R så höll jag på
att slå huvudet i datorn så får nog ta och sova en lite stund till igen innan han kommer hem från träningen.
Åh va glad jag är över honom "ler" och nästa helg ska han åka till Washington och spela.
Men jag måste säga att jag saknar honom så sjukt mycket så jag snart kryper ur mig själv :(

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har aldrig varit där... Kanske borde åka dit nån gång. =)

2011-02-08 @ 22:18:43
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0