vaknat på fel sida

Precis haft nationellt i engelska B, gick väl bra hoppas jag. så börjar igen om 40 minuter med
fortsättning av nationellt i engelska fast en annan del. Och denna skola har nog ingen värme
och aldrig haft någon heller. håller ju på att frysa ihjäl varenda dag och skolans datorer suger..
Vill hem och lägga mig i en varm säng men nehe, heldag till halv fyra,, sen ska jag sova!
Och imorgon är det heldag, men ska till läkaren en sväng och sen när jag kommer hem är det
Moatime! måste försöka få klart mig tenta också som ska vara inne på fredag. aja det får la gå.
Mamma frågade även om jag vill med på den nya Åsa-Nisse på fredag, någon som sett den ??
vet inte om jag ska följa med, inte bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

- åh tack =) de är från bikbok om du är sugen! kram

2011-02-09 @ 16:03:08
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja det var ett tag sen =) har hållt bloggpaus...men jag har det bra och har kommit tbx(tor jag) =) själv?

2011-02-09 @ 20:23:39
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0