Bra resultat

SÅ LJUST DET börjar bli i sovrummet, mycket bättre ! fick funderingar på om jag skulle ta
och måla om taket till ljusare lite senare i vår, men njae, jag skippar det. flyttar ju snart ändå :)
men det blir i alla fall jätte bra här, fast det ser ut som ett bombnedslag för tillfälligt. Väntar på att
första lagret ska torka så jag ska dra på en gång till.
Blev en lite lekstund också innan, lillan ville leka sjukhus så jaja, och så klart en pippistund.

skulle visat er bild på hur det just nu ser ut men har nog begravt min kamera bland alla väskor och
skor och nej, det är ömöjligt att hitta den. Så får bli när allt är klart

Kommentarer
Postat av: TheaJY

Hei! Søt blogg du har!

Jeg har spørsmålsrunde på bloggen min, linker til alle som sender inn spørsmål! Og den med det beste spørsmålet vinner 5 linkinger og en bloggvurdering! :)

2011-01-23 @ 15:39:37
URL: http://theajy.blogg.no
Postat av: Shorty & Myzan

tycker verkligen din blogg är fin!:)

hur är de?:)

2011-01-23 @ 18:07:30
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0