livets plan



USCH JAG MÅR verkligen inte bra, börjar bli sjuk tror jag. Har sovit nu en stund på eftermiddagen
och sen tagit en varm dusch. men känns som om jag somnar snart igen men nej det får jag inte!
jag har egentligen massor att göra men jag har inte orken till det, det får helt enkelt bli som det blir.
Och jag satt och funderade en massa innan, det är helt sjukt vad jag vill flytta till USA, lämna sverige och
leva livet till 1000.
 Nehe om jag skulle ta bort handuken från håret och lägga i lite produkter och sen sätta mig till rätta för
att invänta rätt tillfälle :)


x massera din hårbotten ungefär 10-15 minuter varje dag, det ökar blodcirkulationen.

Kommentarer
Postat av: tobbs

Hejsan, kika gärna in på min blogg :)

2011-01-18 @ 18:22:27
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0