vitt och fräscht



FUNDERAR PÅ OM jag kanske skulle ta och måla om nu i helgen ? har ändå inget planerat,ÄN, så det kanske
kan passa ? :) fördriva tiden så gott det går. Eller om jag tar det nästa helg då jag är långledig, fast då
skulle det passa bra med att plugga lite psykologi,, hum ?! aja det fixar sig. målat ska det bli någongång.
Tänk så snyggt att ha det helvitt (fräscht) i sovrummet och sen piffa till med några färgglada kuddar på
sängen, hur snyggt som helst !
skönt att hålla sig sysselsatt i jobbiga tider .. så nu lär det bli förändring på väldigt många ställen.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla om en valfri prenumeration från tidningskungen.se på min blogg!



(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram!

2011-01-19 @ 22:37:41
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Julia

Vitt är snyggt och stilrent!!



KRAM!

2011-01-21 @ 16:27:18
URL: http://jullsaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0