höstlov

sitter uppe hos linda i säffle.
precis badat lite och ska snart ut med
emil och leka med kevin!!
allt är mega bäst och jätte skönt med lov !!
kanske in till stan en sväng senare och gå där lite.
kolla efter armbandet som inte fanns i jkpg . morr!

emil ropar , ha det bäst! ♥


bröstcancergalan!


är det någon som vet när Bröstcancergalan är ??
den får man ju inte missa !!

fortfarande inte fått tag på armbandet men ska kolla i
Säffle annars får mamma köpa det i jkpg.

helt klart att man ska stödja, ett så måste!!
och denna gången är det som sagt bröstcancer.  ♥

veckans planer


denna vecka är helt smockfull med prov och liknande !!


måndag: psykiatri prov
tisdag: social omsorgs prov
onsdag: etik redovisning
torsdag: matte b prov
fredag: inget än så länge.

fullt upp hela tiden och ingen fritid över :S stört det blev!!
aja, nästa vecka är det i alla fall höstlov och den spenderas förmodligen
i Säffle hos Linda , emils syster. Ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag.

Dagen har sett ut som sådan att skolan först och provet gick bättre än jag
trodde men kunde gått ännu bättre. Sen hem och laga mat , massera mammas
axlar och sen en sväng upp till mormor , hämtade hårfärg, sen hem och färga håret+
plugga
och nu sitter jag här. ska snart sätta på en film och sova :)


Den 12:e nov. är det en olycka igen för våran söta lilla roa-08 grupp ,
men denna gången för kvills brandkår och det kommer blir riktigt kul!!
vi ska som sagt vara skadade och chockade.


Något mer som går att avslöja just nu ?? nja inte vad jag kommer på ,
sååå , natti natti :)

sos gute


ett tag sen jag va inne här men haft fullt upp , mycket har hänt.
i torsdags drog jag och E till hans mamma i eksjö, mycket roligt !! :)
och igår hade jag sjukvårdsprov som gick åt skogen rent ut sagt och sen
åkte jag hem till mormor en sväng vi halv 3 :) Emil kom vid 4 så åt vi och sen
åkte vi in till stan till roine och ida för att kolla på lite film , sen en lite sväng till
Emils bror och sen hem och sov :) mycket bra kväll.
Idag vet jag inte vad som händer, men ikväll blir det film , glass , chips , läsk
och godis :) glassen gjorde jag igår men alla daimbitar åkte ner till botten av skålen,
så vi får la se om den är god :S
Nu ska jag kolla på S.O.S gute (som jag missade i torsdags:( ) medan emil sover :) ♥

ha det bra så länge :*

plutten


Nu ska jag åka och hämta lilleplutten i stan :)
äntligen typ !!! :D
älskar dig mest av allt bästaste du :) ♥


städat och klart


nu är rummet äntligen färdigstädat :)
drog till med storstädning av mitt rum idag och
blev mer städning är jag trott , bytte även lakan och sånt
i sängen, fast det inte behövdes.
och snart ska rummet målas och och ändras lite :)
jkpg om någon vecka och inhandla lite till det och självklart min lilla data :) (Y)
om någon timme eller två kommer emil hem från stockholm och då
blir det film kan jag ju lova. i alla fall för mig , snacka om trött.
provet i fredags va enklare än jag trott och gick jätte bra ,
så mycket som jag pluggat så kunde det inte gått fel :S :)
nu ska jag sätta mig och plugga lite matte och jag nu kommer
förstå någonting med det är en historia i sig !!

heejs'' :)


medicin arbete

äntligen klar med min medicin uppsatts om:
multipel skleros (ms)
parkinsson
stroke


och läsandet om nervsystemet. imorgon är det prov på det och
massa ord om kroppen och inlämningen :S aja , går nog bra :)

emil är nu i sthlm och det suger !! :(
kläderna passade jätte bra och jag är nöjd.
nu är det bara sömnen som fattas , super trött
efter allt medicinarbete ,, :/ ♥

godnatt :)

8 oktober


halloj halloj,

hemma från skolan , slutade tidigt idag och snart är
maten färdig och jag är ensam hemma :)
skolan va tråkig , större delen av dagen hade vi matte b och jag
kan ingenting. efter 17.00 ska jag hämta mina kläder men ingen
som kan kommentera dem. morr !
och ikväll börjar S.O.S gute !!!! :D:D:D
igår kom emil hit :) han hjälpte mig att kolla ut en bra data
så snart kommer minisen hem till mig :D
sen kollade vi på tv:n och hade allmänt jätte segt men mysigt :) ♥

maten är klart :) hejs

5 oktober

beställde lite kläder igår :D för typ sista gången på jätte länge, måste spara pengarna nu. dåliga mig!!
snart förhoppningsvis kommer en liten minidata hem till mig. :) ett så måste p.g.a skolan :S
men jag har absolut ingenting emot en liten mini, smidig att ta med och att använda till skolarbeten.
mycket bättre än den jag har nu , går verkligen inte att ta med sig ,
visst jätte bra att ha hemma men
inte allt ta med sig, (större modellen av bärbara datorer).
jaha nehe , idag har det inte hänt allt för mycket. sjukligt svårt att ta sig upp ur sängen idag på morgonen,
har nog aldrig legat så skönt, plus en varm och gosig emil som håller om en :)
mysigt x tuuuuuuuuusen!!

film väntar , ha det underbart :)



helgen.


snart dags för att sova men kollade in här en sväng.
emil ligger bredvid och sover och är jätte söt och jag
sitter här och har tråkigt men ska som sagt snart sova :)
helgen har varit jätte bra!!
i fredags efter skolan gick jag och elle på stan en sväng
och jag var i full jakt efter ett rosa bandet armband men
hittade det inte :( men handlade i stället lite annat smått och gott.
efter det åkte jag , emil och mamma till nässjö för att hämta mina
glasögon och ja , dem duger men hittade inget armband där heller :(
(jag vill så ha det!!!!)
sen åkte vi hem hit. jag fick min födelsedagspresent av emil
och det va verkligen världens finaste armband :) ♥
jag färgade hans hår och det blev bra faktiskt :)
sen blev det film och slappt hela kvällen lång.
i lördags åkte vi med mormor och bertil på marknad en sväng,
ingenting att ha så vi åkte hem rätt fort. sen blev det glass, munkar , bullar och film :) myys''
och idag har vi inte gjort allt för mycket. emil fixade min data och sen har vi vara kollat på film,
och sen duschat en snabbis. och nu ligger vi här .
imorgon väntar skolan och jag längtar inte! men så är det.

nattinatti ♥


jag måste ha detta armband !! :D


inlåst ??


rummet är färdig städat, ljusen tända och sitter o ska kolla på inlåst (?)
får se om det är bra eller ej.
blev en riktigt slapp dag i soffan framför tv:n och datan.
unga mödrar på datan och disney kanalen på tv:n :)

Imorgon efter skolan drar Eleonor och jag ner på stan för en liten shopping runda
en snabbis i väntan på att emil ska bli klar hos läkaren, :/
efter det , vid 15.00 typ åker jag , mamma och emil till nässjö för att hämta
mina glasögon som nu är klara och sen blir det hem för början till en riktigt
slapp och mysig helg med bästaste :) ♥


RSS 2.0