glass

Nu ska vi ut och sätta oss i solen och äta Ben&Jerry glass :)

emils humör

idag är Emil på dumhumör! 
djävulskt humör med andra ord.
men bara att ge igen ! ;)

jaha nehe

nu har ögonen och kroppen gjort sitt så nu går jag och lägger mig, !

lite shopping

blev lite shopping igår när vi åkte hem.
inhandlade två mattor till sovrummet, en bh+trosor!
aldrig fel med lite nytt !

efter en lång helg så ska jag sova!

ja ni läste rätt , jag ska sova nu!
helgen har varit jätte bra med Hanna gos ! :)
ska gå och borsta tänderna nu sen hoppa ner i
sängen, själv eftersom Emil är hos Roine fortfarande.
Godnatt ! ♥

Nu är jag hemma igen

Nu är jag hemma igen och jag saknar dom redan!!
Men har bestämt med Maddis nu att jag ska komma upp
i sommar igen :) !
nu på hemvägen blev det lite Ikea och H&m, inhandlade två
mattor till sovrummet och en bh+trosor!
nu ska jag städa och sen ta en lång dusch, allt för att inte tänka !

snart dags att åka !

Godmorgon !
nu ligger säkert ni andra och sover, skönt, medan jag är uppe.
ska snart vandra mig bort till köket och äta lite och sen kommer
mormor. blir nog att vi stannar en sväng och shoppar :) !!
ska bli så underbart att träffa Lillan igen !
ha en jätte bra helg !

äntligen sovdags

nu har jag duscha, fönat håret, packat och borstat tänderna
nu ska jag sova ! :) får se om jag hinner med ett inlägg imorgon.
sov gott och ha en bäst helg !! ♥

precis vaknat

somnade så otroligt skönt och vaknar nyss av telefonen.
kom på att jag måste både duscha och packa innan jag kan
sova igen, :( inte direkt det man vill komma på när man
sovit så himla skönt. aja bara att börja. ! :(

fredagkväll

nu sitter jag och mumsar i mig lite godis framför "112- sos alarm"
Emil är hos Roine över helgen så är ensam nu till
imorgon då det bär det av mot Stockholm, klockan sju på morgon.
så det kommer därför inte bli mycket bloggande i helgen, kanske något enstaka.

handla mat

nu ska jag vandra mig bort till Willys och handla mat, jag är hungirg och
det börjar bli lite tomt i kylskåpet :S  :) ♥

hemhemhem

slutat nu och är riktigt arg på allt och alla känns det som!
ska hem nu och bara inte göra någonting, ingenting alls.
ska nog slå in restena va lillans paket som inte blev inslagna igår
för att pappret räckte bara till ett utav paketen! dåligt,och det ska
föreställa paketpapper.
imorgon blir det ingen vanlig skoldag för vi ska tydligen på jkpg
till sos-alarm, räddningtjänsten och sen nått mer, slappt. !
nu ska jag hem ! :D


gårdagen. !

igår hade vi som sagt en "olycksövning" åt treorna.
jaja kan väl bli kul va min inställning men grejen var den
att ettorna som skulle "rädda" oss va grymt dåliga och kaxiga så
allt blev bara tråkigt. gick inte att spela åt några som stod och pratade i
telefon, skrattade och tyckte att det va äckligt med fejkblod,
hallå ? OP, ni ska klara sånt!!!
efter det gick jag och klippte mig och sen hem med emil som slutat jobba i samma veva!
på kvällen gick vi till mormor en stund som hade lite kalas, (fyller år imorgon), gottit!

äntligen!

på lördag far jag äntligen upp mot Stockholms trakterna!
ska bli riktigt skönt att komma bort lite! Emil ska ändå göra nått
annat så då kan jag lika väl dra upp dit :) ♥

gammal men bra


snabb skoldag

skolan va rätt snabbt avklarad idag och imorgon blir det nog en
rätt snabb dag, bosätter mig i metodrummet, inga lektioner.
kommer nog ha fullt upp med att fixa skador och sår med Elle och
sen spela lite skadade. skadedag med andra ord!

sitter i skolan !

sitter i skolan nu, precis haft massageprov och har
ingen lektion nu förrän halv 1 ! kulkul!
vill bara hem, mår riktigt dåligt nu!
men slutar inte förrän vid halv 4, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sovatime!

nu har det ätits kvällsmat i stora lass och
har blivit dags för sängen. fruktansvärt trött nu!
ska läsa lite i boken först sen sooooooova!
godnatt ! ♥

dagens !

efter idrotten for vi trötta och dana till mcdonalds,
Clara va dagens alltså!!

vid mcdonalds drivein :
emma: morötter!!!!!
clara: ah en morot. :D

en skoladag avklarad

nu är jag hemma efter säkert världens längsta skoldag!
nu ska jag vila en hel massa och försöka läsa lite ur
massageboken, test imorgon.
nu har jag i alla fall jätte tråkigt och har inte den blekaste aning
om vad jag ska göra ? förslag ?

söndag kväll

precis duschat och nu blir det mysig kvällsmat
framför "Johan Falk" med babe.
blev en storstädning av sovrummet innan idag också,
jätte rent och gottit här inne nu.

ha en bra kväll ! ♥

söndag igen

nu har vi precis ätit middag och sitter nu och bråkar
om vem som ska spela musik. !
hade tänkt skicka efter lite kläder nu, kan behövas :)
ska nog gå en liten rund idag också om kroppen går med på det,
så himla härligt väder ute nu! våren är på ingång!
spelade lite spel innan men emil fuskar och är
en så sjukt dålig förlorare så det bara smäller om det.

kycklingpaj och promenad !

emil och jag slog till på stort idag också och ställde
oss och fixade Elles mammas specialare av kycklingpaj :)
gottit värre!
och nu tänkte vi ta oss en liten promenix i det fina vårvädret!


älska musik!






lugn kväll

nu ligger Emil och kollar på TV och jag har precis plockat in lite varor
och dammsugit. blev en snabb liten tur på stan idag för att inhandla lite mat,
gick även en snabbis och köpte några kläder, blev ingen lång stund för jag är
fortfarande sjuk :/ bilder kommer imorgon :)
fixade våran specialare av varm smörgåstårta när vi kom hem, mumma på det !!!

seg som bara den!

nu har jag varit duktig och plockat i ordning lite smått,
blev inte mkt för jag orkade inte mer.
ska snart gå och hämta lite glass i frysen
och sätta mig vid en film.
helt klart världens bästa glass !

mumsmums!

sitter framför tvn och äter kladdkakeballerina, testade att
doppa i mjölk och det va riktigt gott :)
finns inget bra på tvn så ska nog slänga på en film och låta dagen gå.

matlagning

nu är jag nyduschad och fräsch! skönt skönt.
emil lyckades sluta lite tidigare så han kommer snart hem
så ska snart sätta igång med maten !
idag blir det nog stuvade makaroner och bacon och sallad, gottit!
åh vill ha hem honom nu, känner mig så ensam och tom :( ♥

nya kläder ?

sitter och kollar lite sommarkläder,
funderar på att skicka efter lite men vill höra
vad emil tycker om dom först :) visst det är jag som bestämmer
men lite åsikter är aldrig fel !
vill ha massa sommar och värme nu, lätta kläder och snygga sommarskor!





8 månader

idag råkade det visst vara 8 månader för mig och Emil :)
plutten skulle försöka sluta lite tidigare idag så han kan hem och
ta hand och lilla mig (a) .
blir nog att gå en runda sen och mys framför tv:n med plutten ! ♥

Hemma idag också

Godmorgon !
sovit gott ? det har inte jag i alla fall.
stannar hemma idag också, lär behövas.
ska snart vandra mig bort till köket och fixa lite frukost, magen kurrar!

emma på besök

precis haft gulligt besök utav Emma :)
jätte kul att du kom hit en sväng!
sötan hade köpt nya "Hänt extra", min favorit utav
"Ben&Jerry" och en påse "Dragé egg" till mig, sötnos!  .
tack så mycket för allt och besöket :)
verkligen kul att du kom hit  ♥

sockerkaka!

fick precis sms av min storebror att han va sugen på sockerkaka!
så han tyckte jag skulle göra en så han kunde komma och äta den sen.
aja jag har inget bättre för mig och det är trots allt gott :)

rosa presenter

Igår när Emil, Ingela och Ida varit på "Familyhouse" hade dom
köpt en rosa badhairday mössa och en lika rosa scarf till mig :)
söta ni är ! :) ♥
(bild kommer när jag orkar dra mig ur sängen)

hemma och ensam

nu är jag hemma igen. eller kom hem igår men orkade inte blogga då så
somnade i stället.
nu sitter jag i sängen, ingen skola för mig idag, och vill ha hem emil !
plutten är iväg och jobbar, tråkigt! jaha så vad ska man göra nu då ?
blir nog bara film och massa vila idag !
och måste bara få en sak förklarat, alla kommer säkert tro att jag är hemma idag
bara för att vi har dans i skolan idag men det är långt ifrån anledningen!
så ni kan sluta tro det på en gång.!

älskade pluttis ♥


inlägg om gårdagen

fick tillslut upp emil ur sängen så jag fick min frukost :)
kollade på "kung fu panda" samtidigt och den va riktigt dålig :S
aja, sen gick vi en runda i det fina vädret och sen vidare till mormor för fika :) !
sen när vi kom hem hjälpte vi pappa med att hugga bort all is från gången
så man slipper nu att slå ihjäl sig när man ska gå in till oss :)! duktiga''
sen blev det "Life Of Ryan" hela dagen. älskar det programmet så fruktansvärt mycket!
på kvällen sen hade vi mycket myspys, massa gottit och bra på tv:n först melodifestivalen
och sen någon film på tv:n. jätte bra dag med andra ord :) !

godmorgon!

sitter i sängen och kollar på nått på tv och lilla emil som sover :)
ikväll blir det mys med melodifestivalen , final , och massa gottit! :D
köpte hem en hel del igår! :)
nu ska jag försöka väcka emil, jag är hungrig ! ♥

pannkakor

nu ska jag vara duktig och laga lite pannkakor :D gottit !

sovadags

nu är det dags för mig att sova! kan knappt hålla ögonen öppna.
imorgon blir det nog skolan en sväng.
sov gott alla läsare ! ♥

storstädning

nu har jag faktiskt varit duktig och tagit mig ork till att storstäda!
jätte rent och fint hos mig nu :)
och Emil har kommit hem från högskolebesöket :) lite sur över att inte ha hunnit
kolla på någonting, kommer inte ihåg vad, men glad ändå :) ♥
nu ska jag fixa någonting att äta och sen kolla på en film och försöka må bättre !

..

bloggandet kommer i vågor! just nu är det dåligt
med inlägg men allt har en väldigt bra förklaring!
hoppas det snart blir bättre med bloggandet så det blir mer för
er att läsa! hoppas ni har det bra ! kram :)

mysig middag

igår åkte jag och mormor in till stan en sväng.
köpte en del mat så när jag kom hem så började jag
laga mat och lite åt emil och mig :)
blev revben, potatiskroketter, sås, bröd och lite sallad.
sen till efterrätt blev det glass, chokladsås, maränger, frukt och grädde!
helt jätte mysigt ! och sen på kvällen med det film och lite gottit! :)

godmorgon!

inatt vid typ klockan 3 vaknade jag av att någon stod vid sängen
och började klä av sig. trodde det va sibbe som hade gått fel men det va
lilla emil :) överraskning mitt i natten! mysigt :) !

kalas

ska snart in till grannen och äta lite tårta :)
hans födelsedag idag :) !!

..

hänt en hel del men ska försöka blogga lite nu.
nu har jag precis ätit lite efterrätt, ska försöka få tag på emil.
i helgen vet jag inte vad som händer, skulle haft filmkväll och mys men
får väl se hur det blir med den saken?

Onsdag

precis kommit hem och håller nu på med maten!
korvstråganoff och ris ! :D mums!

lång helg

efter en lång helg och måndag så ska jag nu gå och äta lite
kvällsmat och sen sova! imorgon blir det att åka till emils mamma! :)
nattinatti !

Jerry springer

sitter i soffan och kollar på Jerry Springer, helt tok.
ska snart ta och dra mig hem till mormor en stund tänkte jag :)

skolan

sitter i skolan nu, har precis slutat. väntar på Dennis nu, vandra till bussen!
helgen har spenderas med Emil och jag vet att jag är dålig på att uppdatera men
det har haft sina förklaringar men nu är jag igång igen :) puss !!

RSS 2.0