stökigt stökigt

ligger i sängen och väntar på mannen :) okej det där lät skumt men jag hade ont i magen så la mig här ;)
har även varit och handlat och sen lagat lite mat och ätit. råkade bli jätte mycket så nu får fasen E äta !! :P
för att vara första dagen på jobbet så gick det utmärkt, med tanke på att det är en intensivvårdsavdelning så är det inte så jätte mycket att göra alla gånger men det funkar helt utmärkt, jag lär inte gå in i väggen ;)
problemet är bara att vi har omklädningsrummet nere i källaren och jag hittar verkligen inte där, inte på det hållet utan bara vid psyk och bakentrén :S käre tider :P

Och det har snöat verkligen hela dagen, oavbrutet och det är nu mycket snö ute. mysigt :D nu saknas bara en adventsljusstake i fönstret :)

Nehe om man skulle plocka iordning lite av röran här hemma :)

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: Nej det är verkligen synd om dom !! :/

2010-11-09 @ 20:16:12
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: emmi

svar; åh de låter härligt. min dag har också varit ok hitintills:) fick sluta kl 1 idag, istället för fyra så det tackar man för ;)

2010-11-10 @ 15:45:53
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0