vattenkrig på jobbet

har lite smått tråkigt !
jobbet idag gick bra som vanligt, råkade blöta ner hela toaletten,
vårdtagaren och mig! shit va blött det blev !
"skulle tvätta av en grej med duschslangen inne på toaletten, vårdtagaren(*)
satt vid handfaten och samtidigt som jag ska stänga av duschen ( måste
stäcka mig en bit ) så råkar jag vrida på handen och det sprutar vatten över
hela mina ben, över * och toalett golvet. vilket jag inte märker förrän * skriker till.
men * bara skrattar och tyckte det va jätte kul, men det tyckte ju inte jag direkt
för måste byta kläder på * och torka rent inne på toaletten." Men kunde ändå inget
annat än att skratta åt det. HAHAH så jobbigt det kan bli.

Och nu sitter jag och letar en ring som jag sett på en annan blogg men inte hittar
på någon butik. MORR !
men ska i alla fall skicka efter några ringar från SBT så fort Milton kollat klart på filmen :)

men är det någon i världen som vet vad JADORE betyder ??



Kommentarer
Postat av: Viktoria - The one and only!

ja okej det var ju synd :( men det finns säkert någon annan som vill ha dem :)

2010-10-17 @ 17:42:49
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Viktoria - The one and only!

när du laddar upp bilden så står det ju att bredden är 400.. Jag brukar alltid ändra den till 600 istället :) kan vara det som gör dem större :) du får prova :D

2010-10-17 @ 20:31:54
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Elle

Det är franska så det kan jag tala om för dig :D ^^ Jadore eller rättare sagt J'adore (Je adore) Betyder Jag älskar

2010-10-18 @ 14:08:15
URL: http://mybeautifultruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0