gårdagens förklaring

Tja läsare ! eller nått ;)

Kvällen igår va bra på förfesten, sen när vi väl kom till hotellet blev
det annat. Vet inte när jag vart så fruktansvärt förbannad senast ?
Tack för att ni förstörde kvällen!
men slutade lite bättre i alla fall, och gick sen ut på torget med några och käkade
fetamat ! * köpte pommes och kebabsås till mig, muuuuums ! den typiska festmaten i stan
en fredagsnatt ;)

Har sjukt ont i axelmusklerna, heter det så ?, skitsamma dom värker och jag kan knappt
röra mig, orsaken till det är dragkampen igår.
Så ska snart fixa popcorn och lägga mig framför en film och inte göra någonting, har
redan gjort nytta för idag ;)


bild från när vi disikerade njurar :S


Kommentarer
Postat av: fanny&norea♥

superfin blogg, vad ska du göra ikv då ? :D

2010-09-11 @ 15:16:59
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/
Postat av: Ztress-bloggen!

Superfin blogg :)

Jeg er ganske ny på blogging, men skal prøve å følge deg litt videre! Hadde vært kos om du fulgte litt med på min og!

2010-09-11 @ 16:05:25
URL: http://ztress.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0