ännu mer träning på schemat



GLÖMDE JU SÄGA att jag skaffat mig en träningscykel :D happy!!
så tog en liten tur mellan 21.30-22.30, snacka om spagettiben efteråt, och nu har jag precis tagit mig en sval och skön dusch. Hade nästan glömt hur skönt det är att gå och lägga sig i sängen direkt efter en dusch ! Och nu när jag väl lagt mig tänkte jag inte gå upp igen, äter kvällsmaten i sängen och sen film :) R:s morgonfys är flyttat till efter eftermiddagsträningen så ja,, nu måste jag vara upp till tolv innan han kommer hem igen, bläääääää!
Men nu börjar turneringarna snart så får hoppas det blir lite bättre med tiderna :) tur vi hinner prata lite mellan hans lektioner och träningen ! puss my love♥
Så ja min pojkvän R är som ni redan vet i USA , och han spelar där tennis, som här i sverige, och går på collage vid sidan om :) där fick ni veta vad han gör i USA.

Kommentarer
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

sv: Hoppas jag också! :)

Vad har du för dig idag då?

2011-02-15 @ 06:47:51
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0