Usch för vädret




SLUTADE TIDIGT IDAG, så himla skönt :) och nu har jag ledigt i en och en halv vecka ungefär.
så sitter nu framför tvn och har precis ätit lite.
Ska ta och städa lite idag också och fixa lite med tvätten och ikväll blir det lugn kväll framför Let's dance.
Och hjärtat mitt spelar FINALEN nu i helgen ! jag är spänd :D

Och har ni sett vilket galet väder det är ute eller ??? usch jag avskyr det!
Snön hade ju precis försvunnit och sen kommer den tillbaka ? visst det är bara Februari men ändå, jag vill
ha sommar och sol nu istället. så himla trött på detta vädret! Illsnöar ute.


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

tror int du är ensammen om att vara less på vädret.. :/

2011-02-11 @ 18:31:14
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0